למה כדאי להצטרף לתוכנית השותפים של SmartWinners?


אם אתם בעלי אתר ומחפשים דרך להגדיל את ההכנסות שלכם, תוכנית השותפים שלנו היא ההזדמנות המושלמת עבורכם. הנה למה:


הגדלת ההכנסות שלכם

כשותפים ב-SmartWinners, תוכלו להרוויח עמלה על כל כרטיס לוטו שנמכר דרך הקישור שלכם. כל גולש שיגיע לאתר שלנו דרך הלינק שלכם, יירשם תחת שמכם ואתם תקבלו עמלה על כל רכישה שהוא יבצע, לא רק עכשיו, אלא לכל אורך חייו כלקוח. גם אם הוא יקנה כרטיס בעוד שנתיים, אתם תמשיכו להרוויח ממנו!

למה זה משתלם?

לפי הלשכה הארצית לסטטיסטיקה, 80% מהאוכלוסייה בישראל משחקים בלוטו ומשקיעים בממוצע 35 ש"ח בשבוע. אצלינו באתר,  יש לכם אפשרות גם למלא טופס לבד וגם לשחק בקבוצה. גולש ממוצע באתר משקיע כ-300 ש"ח בחודש, מה שמגדיל את סיכוייו לזכות.

עוד על האתר

באתר יש גם משחקים כמו 123, 777 וצ'אנס שמוגרלים כל חצי שעה, כך שניתן לשחק כל חצי שעה. זה אומר שהגולשים שלכם תמיד ימצאו משהו מעניין לשחק בו, ותמיד יהיו לכם הזדמנויות להרוויח.

מערכת ניהול שקופה ומתקדמת

תוכנית השותפים שלנו מספקת לכם מערכת ניהול שקופה לחלוטין, שבה תוכלו לעקוב אחרי הגולשים שהגיעו דרככם ולראות באילו משחקים הם שיחקו. המערכת מאפשרת לכם לעקוב אחרי המכירות ולהבין את התנועה באתר, כאילו זה היה האתר שלכם.

מגוון חומרי שיווק

אצלנו תמצאו מגוון רחב של חומרי שיווק איכותיים, כולל באנרים ולינקים ישירים שאותם תוכלו לשתול באתר שלכם. כל גולש שיגיע דרך החומרים הללו יירשם תחת שמכם, ואתם תתחילו להרוויח באופן מיידי.

איך מתחילים?

  • הירשמו עכשיו: לחצו על הקישור "הצטרפו עכשיו" והירשמו בטופס הקצר.
  • אשרו את הטלפון שלכם: לאחר ההרשמה, אשרו את מספר הטלפון שלכם.
  • השתמשו בחומרי השיווק: לחצו על "תוכן שיווקי", קחו באנר או לינק ישיר, ושתלו אותם באתר שלכם.
  • התחילו לעקוב אחרי ההכנסות: ברגע שתיכנסו למערכת, תוכלו לראות את רשימת הלקוחות שהגיעו דרך הקישורים שלכם ובכמה כסף הם רכשו.

דוגמא לפרסום

תבחרו ב-"תוכן שיווקי" > "בחירת מוצר" ובחרו ב-"iWin 100". הלינק שלכם ישתנה בהתאם למוצר שבחרתם, ויהיו לכם באנרים לבחור למטה. כל גולש שיגיע דרך הלינק הזה יירשם תחת שמכם ואתם תתחילו להרוויח 20% מכל מכירה.

סיכום

אל תחמיצו את ההזדמנות להצטרף לתוכנית השותפים המצליחה של SmartWinners. התחילו להרוויח עוד היום!